یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
خاتمی

حوزه/عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که مردم با انتخاب اصلح دل دوستداران نظام را شاد و دشمنان را مایوس خواهند کرد گفت: حضور در انتخابات به تعبیر قرآن عمل صالح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه ظهر امروز در اجتماع مردم خرم‌آباد که به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه مردم غیور و ولایی استان لرستان مردمی انقلابی و دلداده انقلاب هستند افزود: لرستان خانه اهل بیت(ع) است و مردم این دیار یکپارچه عاشق اهل بیت(ع) هستند، این مردم شایسته خدمت هستند و باید خدمتگزاری صادقانه به آنان در دستور ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: رضاخان قلدر ضد اهل بیت(ع) بود و مردم دیار لرستان و مردم شجاع کشور با دلاور مردی و شجاعت قلدری های رضا خان را محکوم و رضا خان ملعون و حکومت ستم شاهی را ذله کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حادثه هفتم تیرماه بیان داشت: ۷ تیر روز بسیار سختی برای امت ایران اسلامی بود، چرا که رئیس قوه قضائیه و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و وزرا در این روز به شهادت رسیدند.

آیت الله خاتمی با بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش اظهار داشت: شهید رئیسی و همراهانش در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و خالصانه و جهادی به مردم خدمت نمودند.

وی با اشاره به اربعین شهدای خدمت خاطر نشان کرد: شهدای خدمت ستودنی بودند و مردم در تشیع پیکر شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و عشق و ارادت خود را به خادمان ملت با حضور میلیونی خود به نمایش گذاشتند و عزت و افتخار ایران اسلامی را به جهانیان رساندند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شور،عشق و ارادت مردم نسبت به شهدا نباید بی‌دنباله بماند و این ارادت مردم باید تداوم یابد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تداوم دهنده راه شهدا است.

آیت الله خاتمی مسئله اول در همه انتخاباتها را مسئله حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی دانست و افزود: مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در امتداد راه شهدا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام به ثبت خواهند رساند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات به تعبیر قرآن عمل صالح است و ثوابی هم سنگ و هم تراز حضور در نماز جمعه را دارد خاطر نشان کرد: مردم دلداده انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح، گفت: در انتخابات روز جمعه پای بصیرت مردم به میدان می‌آید و آن‌هایی که اهل بصیرت باشند راه شهیدان، امام(ره) و مقام معظم رهبری را برمی‌گزینند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جبهه مقابل انقلاب می‌خواست، ملت را به اسارت بکشد و بار دیگر در این سودا هستند افزود : نامزدها را با ستادهایشان بشناسید و ببینید چه افرادی با چه سوابقی از نامزدها دم می‌زنند، به ستادها که نگاه کنیم متوجه می‌شویم وزرا، استانداران، فرمانداران آن‌ها چه افرادی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود، کسی را انتخاب کنید که دلداده دین باشد، ما انقلاب کردیم تا به طاغوت نه و به اسلام آری بگوئیم اظهار داشت: مردم با انتخاب اصلح بار دیگر دل دوستداران نظام را شاد و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در پایان با اشاره به خدمات گسترده و جهادی شهید رئیسی و همراهان در حوزه های گوناگون گفت : احیاء ۸ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی، تسویه ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل، افتتاح طرح‌های عظیم آبرسانی، بازگشت عزت و اقتدار به کشور، احیاء نیروگاه‌ها، پایان قطعی برق، افزایش پنج برابری صادرات نفت، واکسیناسیون سراسری کشور، افزایش رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و عملیات وعده صادق از خدمات شهید جمهور هستند که باید این خدمات گسترده برای مردم بیان و تشریح شود تا مردم انتخابی هم تراز با شهید جمهور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha